Biznes

Czy CRM sprawdzi się w Twojej branży?

Agencje Pracy: Czy CRM zrewolucjonizuje rekrutacje w Twojej branży?

Profesjonalna obsługa klientów i wzrost sprzedaży wymagają stosowania narzędzi usprawniających pracę. Podstawowym systemem informatycznym w niemal każdym dziale sprzedaży powinien być system CRM, czyli rozwiązanie usprawniające zarządzanie relacjami z klientami.

Jednak każda branża rządzi się swoimi prawami, co skutkuje koniecznością stosowania innych rozwiązań. Nie w każdej branży CRM przyniesie podobne efekty. W tym artykule zastanowimy się nad tym, jakie branże mogą najbardziej skorzystać na wdrożeniu systemu CRM w firmie.

Firmy sprzedające fotowoltaikę oraz pompy ciepła

Szeroko rozumiana branża OZE dla konsumentów przeżywa w Polsce w ostatnich latach prawdziwy rozkwit. Skutkuje to coraz silniejszą konkurencją, a to wymusza stosowanie nowych metod i rozwiązań. Obecnie trudno wyobrazić sobie poważną firmę w tej branży, która nie ma systemu CRM.

Pomimo rozbudowanych procesów, nie ma potrzeby kupowania drogiego systemu CRM. Korzyści pojawiają się przede wszystkim, dzięki uporządkowaniu bazy klientów, stosowaniu ułożonego procesu sprzedaży, a także zarządzaniu rozproszonym zespołem sprzedawców. Dlatego CRM dla fotowoltaiki może być prostym i przyjaznym narzędziem, które zwróci się bardzo szybko.

Agencje pracy oraz agencje opieki nad seniorami

Usytuowanie Polski oraz specyfika naszego rynku pracy, oraz rynków ościennych jak Niemcy i Ukraina, sprawiły, że w Polsce dynamicznie rozwija się rynek agencji pracy czy agencji rekrutacyjnychCRM dla agencji pracy powinien umożliwić przede wszystkim budowanie dwóch baz kluczowych dla tego rodzaju biznesu:

  • Baza klientów, czyli pracodawców zainteresowanych zatrudnieniem nowych pracowników lub usługą pracy tymczasowej.
  • Baza kandydatów, która w tym biznesie jest kluczowym aktywem, ponieważ pozwala szybko prowadzić rekrutacje.

Odrębną kategorią są agencje opieki nad seniorami, które wysyłają opiekunki z Polski do Niemiec oraz innych bogatszych krajów Unii Europejskiej. CRM dla agencji opieki podobnie jak w przypadku innych agencji pracy pomaga przede wszystkim w budowaniu baz seniorów, czyli klientów oraz opiekunek. Jednak w tym przypadku dopasowanie pomiędzy tymi grupami jest jeszcze ważniejsze z powodu wielu aspektów związanych z wymaganiami czy chorobami seniora, a z drugiej strony doświadczeniem opiekunki.

Podsumowanie

To oczywiście nie są jedyne branże, które mogą skorzystać z systemów CRM i osiągnąć spektakularne efekty. Warto wspomnieć również o firmach szkoleniowych czy agentach ubezpieczeniowych, którzy pracują na danych i utrzymują długofalowe relacje z klientami.

Jeżeli szukasz systemu CRM dopasowanego do Twojej branży warto sprawdzić Inflow CRM, które w ofercie posiada wiele pakietów branżowych w bardzo atrakcyjnych cenach.

Share

Recent Posts

Technologia na Talerzu: Wizja Obsługi Klienta w Restauracjach Przyszłości

Wizyta w restauracji zawsze była czymś więcej niż tylko sposobem na zaspokojenie głodu; to doświadczenie,…

5 dni ago

Jak aromat może pomóc nam oszczędzić i zwiększyć intensywność premixa w produkcji liquidów

Produkcja liquidów jest procesem wymagającym nie tylko dokładności, ale także kreatywności w doborze składników, by…

2 tygodnie ago

Technologia i innowacje w systemach pod: Przełom w świecie vapingu

W kierunku doskonałości Rynek podów nieustannie się rozwija, przynosząc za sobą falę innowacji i technologicznych…

4 tygodnie ago

Porównywarka tabletów – do czego służy?

Zastanawiasz się nad kupnem tabletu? Nie wiesz, który model spełni wszystkie Twoje oczekiwania i potrzeby?…

4 tygodnie ago

Jak ekologicznie zwalczyć powój w ogrodzie?

W ogrodzie, gdzie harmonia i równowaga ekologiczna są tak samo ważne jak estetyka, pojawienie się…

1 miesiąc ago

Czy potrzebuje suplementów diety?

Aktualnie najlepszym źródłem wiedzy oraz miejscem reklam jest Internet. Reklamy na mediach społecznościowych atakują nas…

1 miesiąc ago